Glommens Båtklubb

Kallelse

Bäste medlem.  Härmed kallas Du till  ordinarie årsmöte med

Glommens Båtklubb lördagen den 13 mars kl. 10:00

Plats:               Samlingslokalen               Ärende: Dagordning enligt stadgarna.

Bifogat finns inbetalningskort för medlemsavgift, båtplats, vinteruppställning, sjöbod  och arbetsinsatsavgift. Har Du gjort någon arbetsinsats under året och inte fått den avdragen på innevarande års faktura , eller om någon uppgift är felaktig på inbetalningskortet så meddela detta till kassören Fredrik Gunnarsson på tel. 0346- 92152.

Var vänlig betala i tid , påminnelseavgiften är 50 kr.

Avgiften för vinteruppställning på båtklubbens område är för ekor 100 kr och övriga 250 kr.

Har Du E-post adress och inte angivet den tidigare så  ange denna på inbetalningskortet.

Betalar Du via internetbank måste Du ange namn och ev. båtplatsnr :

Processen med nya stadgar har pågått sedan  förra årsmötet. Medlemmarnas synpunkter har medfört förändringar . Vi beslutar inte om förändringar utan skickar med det nya förslaget som vi tar i helhet med ev. nya synpunkter på detta årsmötet De ska slutligt beslutas på sommarens extra möte.

Medlemsavgiften är 200kr och familjemedlemskap som omfattar de som bor på samma adress

250kr. Vid ej fullgjord arbetsplikt debiteras 1000kr.

Arbetsdagar under våren blir följande lördagar kl 9:00-13:00. (Medtag fika.) Den 27 mars.

Den 3 april resp. 17april  och 24 april. Isättning av bommar kommer att påbörjas den 27 mars om vädret är tjänligt. Upptagning av bommar görs 16 okt. reservdag 23 okt.  Anslag sätts upp på anslagstavlan där Du kan anmäla dig. Du kan även meddela Ragnar  tel. 0346-92667 eller Christer på  tel.  070-6896101. Om Du har din båt förtöjd i bommar, se till att den är upptagen den 15 okt. eller flytta till A-brygga resp. D-bryggan där det finns 6 platser för ekor som vill ligga i längre för fiske. Dagar för sjösättning kommer att anslås och finnas tillgänglig på hemsidan. Anmäl sjösättningsdag en vecka i förväg till Christer eller på anslagstavlan .

Vi har nu en fungerande hemsida glommensbatklubb.se där Ni kan hitta information om ovanstående och dessutom mycket mera vad som försiggår i Båtklubben. Webbmaster är Rolf Jansson så kontakta honom om Du vill ha något infört på hemsidan.

Vår e-mailadress är  glommen.batklubb@telia.com

Styrelsen

Vänd för årsberättelsen(på internet: tryck på denna länk)

Länk till Förslag till nya stadgar